| |
|
Mobilní aplikace pro sdílení seznamů skladeb v kapele
Skoták, Jiří ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem práce je popsat vývoj aplikace pro sdílení seznamů skladeb v kapele. Aplikace je vyvíjena na platformu iOS v jazyce Objective-C. Implementace aplikace je řešena pomocí softwarové architektury MVC. Výsledkem je uživatelsky přívětivá aplikace, kterou lze využít pro správu seznamů; skladeb kapel. Hlavním přínosem této práce je shrnutí doporučení pro platformu iOS, shrnutí zásad pro tvorbu uživatelsky přívětivého prostředí a seznámení se způsobem, jakým kapely spravují své seznamy skladeb.
|
|
Rozhraní počítače využívající polohu hlavy uživatele
Chmiel, Filip ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá metodou pro detekci polohy hlavy a jejího natočení s použitím technologií počítačového vidění. Metoda využívá algoritmů AdaBoost pro počáteční nalezení obličeje, a dále optického toku pro jeho následné sledování. Získané výsledky detekce je nutno vhodně interpretovat, respektive stabilizovat výstup. Tato metoda je vhodná pro využití při tvorbě inovativních uživatelských rozhraní.
|
|
3D Autoškola
Kapoun, Petr ; Veigend, Petr (oponent) ; Šátek, Václav (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací simulátoru 3D autoškoly. Po analýze existujících řešení a návrhu simulátoru se práce zabývá problematikou kontroly pravidel silničního provozu a možností jejich implementace v simulátoru. Pro implementaci byl vybrán herní engine Unity 3D. Modely byly vytvořeny v programu Blender.
|
|
Motivační principy pro mobilní aplikaci pro ovládání inteligentní domácnosti
Lamacz, Jan ; Korček, Pavol (oponent) ; Žádník, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá způsoby motivování uživatelů k používání aplikace pro řízení inteligentní domácnosti. Popisuje obecné principy zapojení herních prvků do reálných systémů a řeší i konkrétní návrh motivačního programu. Praktická část této práce se věnuje implementaci navrženého systému odměn a jeho zobrazení v mobilní aplikaci. Výsledná aplikace obsahuje systém motivování uživatelů na základě získávání bodů a achievementů a pokrývá většinu funkcionality inteligentní domácnosti.
|
|
Bezpečná komunikační aplikace pro Windows Phone
Vícha, Tomáš ; Veľas, Martin (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je popis vývoje aplikace pro bezpečnou komunikaci mezi dvěma uživateli. Popis začíná analýzou již existujících řešení, pokračuje návrhem uživatelského rozhraní a stanovením cílových požadavků. Dále se zde popisuje výběr vhodných technologií a samotné etapy vývoje aplikace společně s jejím testováním. Výsledkem práce je uživatelsky přívětivá aplikace pro platformu Windows Phone, která provádí koncové šifrování jednotlivých zpráv.
|
|
Uživatelské rozhraní systému pro práci s HDR obrazem
Jedlička, Jan ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl zprovoznění a vylepšení uživatelského rozhraní programu ToneMapping Studio (TMS) , který je vyvíjen na FIT VUT v Brně pod vedením doc. Ing.Čadíka, PhD. Současné uživatelské rozhraní je realizováno pomocí frameworku Qt3, který je již zastaralý a přestává být podporován. Je tedy zapotřebí převod do aktuální verze Qt5 . V rámci vylepšení uživatelského rozhraní bude provedeno porovnání s již existujícími programy pro práci s HDR obrazem. Na základě porovnání budou navrženy změny, které budou prototypovány a uživatelsky testovány. Druhou částí této práce bude porovnání existujících zásuvných modulů systému TMS pro převod snímků do šedotónové barvy.
|
|
Aplikace s vkládáním virtuálních předmětů do záběru kamery
Popelka, Karel ; Milet, Tomáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout aplikaci pro mobilní platformu s možností vkládání virtuálních předmětů do záběru kamery s minimální rušivostí ve scéně. Aplikace je implementovaná na platformě Windows 8.1 a Windows Phone 8.1. Samotné vykreslování objektů je řešené pomocí DirectX v programovacím jazyce C++ a uživatelské rozhraní je navržené v XAML. V práci jsou rozebrané potřebné základy pro znalost programování rozšířené reality pro daný systém a pokročilé programovací techniky, jako asynchronní načítání zdrojů nebo pokročilé zobrazování scény pomocí techniky post processing. Výsledkem projektu je mobilní aplikace, která umožňuje vložení virtuálního objektu a jeho stínu do záběru kamery. Dále je možné nastavit vlastnosti světla a pořídit výslednou fotografii s virtuálním objektem ve vysokém rozlišení.
|
|
Systém pro správu a sledování rybářské činnosti
Sedláčková, Lucie ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Úkolem této práce bylo provést průzkum mezi uživateli spojenými s rybářskými aktivitami v České Republice. Na základě těchto průzkumů pak navrhnout a implementovat systém sloužící ke správě dat o rybolovu. V průběhu práce na systému také probíhaly iterace testů uživatelské spokojenosti a v reakci na tyto testy byly prováděny náležité úpravy v navrženém systému. Systém je implementován pomocí frameworku Nette v kombinaci s knihovnou Bootstrap jako responzivní webová aplikace.
|
|
Promítané uživatelské rozhraní - karetní hra
Brestič, Tomáš ; Kapinus, Michal (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Ve snaze o zvýšení intuitivnosti používání počítače jsou zkoumány možnosti nahrazení nutnosti práce se vstupními zařízeními uplatněním gest k jeho ovládání a stále častěji se objevují pokusy o realizaci tohoto přístupu. Současně se vyskytuje tendence začleňovat výstup programu do fyzického světa kolem uživatele a celkově tak minimalizovat všechny umělé prostředky interakce. Cílem této práce je implementovat karetní hru s využitím zmíněných principů. Zabývá se zejména problematikou snímání pohybů člověka, detekce rukou a rozpoznávání jejich gest. Výsledná aplikace používá hloubková data z druhé generace senzoru Kinect, analytický popis gest a dovoluje hru až čtyř hráčů. Její grafický výstup je promítán na stůl za účelem zvýšení podobnosti s reálným prostředím.
|